marți, 29 decembrie 2009

Cu Alte Cuvinte


Mda.. Acum am auzit la radio ca dezapezirea din Romania a costat pana acum 100 de milioane de euro.. Si ca a fost cea mai scumpa de pana acum.
CUM PANA MEA????? .. Cum sa coste cel mai mult cand s-a muncit cel mai putin?????
Cu totii am vazut la tv sau mai stiu eu pe unde ca in 2-3 zile Romania a fost pusa efectiv pe butuci de o ninsoare sau doua. Si cu totii am vazut ca "ei" [adica cei care au dat comisioane pe colo si pe colo ca sa castige licitatii din care stiau sigur ca o sa`si ia o gramada de bani nefacand nimic si invocand iarasi faptul ca .."stii, dom`ne? e iarna.. iarna e greu.. si cand e greu.. trebuie sa asteptam sa fie mai usor.. si.. oricum o sa dea soarele si o sa se topeasca in 2-3 zile.. asa ca.. de ce sa ne obosim si noi??? ia.. ai grija.. ai rovinieta??"] nu au facut nimic si au invocat faptul ca ...[uimitor.. de cand e facut pamantul asta] "nu ne asteptam sa ninga in decembrie.. nu am fost pregatiti" ...

si dezapezirea de anul asta a fost cea mai scumpa de pana acum??? Doamne fereste.. Mai sunt sigur 2 luni de iarna calendaristica.. Nu stiu ce o sa ne facem daca pana acum faptul ca nimeni nu a facut nimic, ne`a costat 100 de milioane....

Ce sa`i faci.. asta e.. mergem inainte.. ca inainte era mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu