sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Despre Nimic - 1.4


M-am săturat să fiu ”manevrat” pe banii mei. Acum câteva săptămâni am observat că nu mai am în grila de programe ”oferită” de cei de la RCS&RDS 90% din programele Discovery Networks, având în schimb, în plus vreo 5-6 de programe reginoale DIGI și încă vreo 10 programe ungurești . Am sunat la ei imediat și le-am zis că poate e vreo problemă în rețea, dar eu nu mai am programele Discovery în grilă. Au spus cu seninătate în glas că nu e nici o problemă de la ei, că dacă vreau iarași programele înapoi în grilă trebuie să plătesc în plus 7 lei pe lună, și că eu am semnat contractul cu ei pe numărul de programe, nu pe cum se numesc ele. În încercarea mea de a avea în continuare o discuție relaxată, i-am întrebat dacă nu cumva mâine îmi vor scoate PRO TV, TVR, PRIMA, Antena1 si celelalte programe românești și să îmi ”bage” în locul lor vreo 10 programe din Pakistan. Răspunsul lor a fost că așa ceva nu e posibil, pentru că ei nu au contracte semnate cu televiziunile din Pakistan. Le-am mulțumit ”mult” pentru timpul acordat și m-am resemnat cu gândul că trăiesc într-o țară plină de țărani handicapați. Nici nu se punea problema să merg la biroul lor din Cluj-Napoca să îmi schimb contractul, pentru că de fețele sictirite si de gesturile leneșe ale celor care lucrează acolo sunt sătul de mult. Deci, pe această cale, dacă ai ajuns până aici cu cititul postului meu, te rog completează și petiția de mai jos. Îți ia maxim 5 minute, dar poate schimbi ceva în bine pentru mai mult timp.
Îți mulțumesc anticipat.
O zi bună și plină de descoperiri frumoase.

http://www.petitieonline.ro/petitie/40340139

Vrem Discovery pe RCS&RDS!

23/11/2012

Categorie: Muzica, tv, radio.

Destinatar: RCS&RDS

Acordul de retransmisie dintre Discovery Networks şi RCS&RDS expiră pe 30 noiembrie. Operatorul a făcut deja modificări în grila sa de programe şi este foarte probabil să scoată complet canalele Discovery din toate pachetele sale. În aceste condiţii, poţi pierde Discovery Channel, Animal Planet, TLC, Discovery Science, Discovery World şi ID Investigation Discovery. 
În ciuda eforturilor noastre de a ajunge la un nou acord cu RCS&RDS, pe parcursul unei perioade de negocieri de luni de zile, aceştia au respins toate propunerile noastre. Precizăm că nu am cerut, în niciun moment al negocierilor, creşterea tarifelor pentru distribuţia canalelor noastre.
De mai bine de 15 ani, Discovery le oferă tot ce are mai bun telespectatorilor români, prin programe de calitate şi proiecte locale unice, cum ar fi Şcoala Discovery, primul proiect din România care integrează documentarele în procesul educativ, sau “Poliţişti de elită”, serialul Discovery filmat în România, despre forţele speciale de poliţie. 
Părerea ta contează! Dacă vrei să ne ajuti să păstrăm familia de canale Discovery în grila RCS&RDS, spune-ţi punctul de vedere şi arată-le că vrei să urmăreşti în continuare programele noastre!
Semnează chiar astăzi petiţia noastră şi noi vom transmite mai departe mesajul tau! Iţi mulţumim anticipat pentru sprijin!

Un comentariu:

  1. Asa, ca am ramas in urma cu ceva timp de cand nu am mai citit pe aici :) stiu stiu...ceva mai mult timp, dar e bine si acum.
    Povestea cu Discovery, RDS s.a.m.d ... atat pot sa spun bullshit sau mai pe romengleza noastra "taurshit". Din fericire sau din pacate timpul nu-mi permite sa ma uit foarte mult la tv, dar Discovery era un canal la care ma uitam atunci cand puteam pentru ca aveam ce invata, atat cat se prindea in materia mea cenusie (eu zic ca am), acum pot sa zic ca am mobila digitala.
    Zeci de canale, sute chiar, 95% gunoi, restul poate merita ceva atentie, asta e Romania Kitz.

    Sa ne auzim sanatosi, toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere